گزارش دیدار گروهی ۶ بهمن ۱۳۹۸

چهارشنبه ۹ بهمن, ۱۳۹۸

 

گزارش دیدار گروهی ۶ بهمن ۱۳۹۸

دومین جلسه دیدار گروهی سیزدهمین هیات‌مدیره انجمن مستندسازان سینمای ایران در سالن سمن‌های شهرداری تهران در تاریخ ششم بهمن ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۷ الی ۲۰ با دستور جلسه زیر برگزار شد :

یک :گزارش سرفصل فعالیتهای شش ماهه هیات مدیره

دو: بررسی سازو کارهای پیشنهادی جدید برای دیدارهای گروهی

سه : موقعیت و نقش مستندسازان در بحرانهای اجتماعی با حضور مهمان مدعو دکتر رضا کلاهی؛ جامعه شناس

جلسه توسط شمیم مستقیمی سخنگوی انجمن آغاز و مدیریت شد.
این دیدار گروهی در حالی برگزار گردید که نزدیک به شش ماه از دوره فعالیت هیات مدیره سیزدهم می گذشت و به این بهانه، میلاد خالقی‌منش رئیس هیات مدیره با نمایش اسلاید گزارش مختصری از عملکرد شش ماهه هیات مدیره ارائه کرد که مشروح این گزارش به زودی برای اعضا ارسال خواهد شد.

خالقی منش همچنین گزارش مالی این دوره که توسط خانم زهره ارسنجون خرانه دار انجمن آماده شده بود را نیز برای حاضران تشریح کرد که این گزارش از لینک زیر قابل دسترسی ست :

گزارش مالی ۶ ماه اول هیات مدیره سیزدهم

دومین جلسه دیدار گروهی انجمن در شرایطی برگزار شد که پس از اتفاقات آبان و دی ماه ۹۸ فضای التهاب و استیصال در بین مستندسازان و سایر اقشار جامعه بوجود آمده بود.

به همین خاطر و با توجه به نیازی که به گفتگو در این زمینه احساس می‌شد هیات مدیره از آقای دکتر رضا کلاهی جامعه‌شناس دعوت کرد تا مساله‌ی نقش و موقعیت مستندسازان در این شرایط بحرانی از منظر جامعه‌شناختی نیز مورد واکاوی قرار گیرد.
بخش‌هایی از این گفتگوها در فیلمی که از این جلسه گرفته شده قابل مشاهده است.

با توجه به تاخیر در شروع جلسه و رسیدن مهمان مدعو، فرصتی برای موضوع دیدارهای گروهی باقی نماند و این مهم به جلسه بعدی موکول شد.

حاضران در جلسه :
حامد ذوالفقاری، خاطره حناچی، غلامرضا کتال، صادق جعفری،مسعود جعفری منجیلی، حمید جعفری، ابراهیم مختاری،محمدسام اسدی، رضوان سرمد، مرتضی پایه‌شناس، شمیم مستقیمی،میلاد خالقی‌منش، محمد احسانی، محمد راسخ فر، زهره ارسنجون، امین قدمی، آرش رئیسیان، الله کرم رضایی زاده ، آزادی رضاییان مقدم،علی خسروی، لیلا امینی و دکتر رضا کلاهی

گزارش دیدار گروهی ۶ بهمن ۱۳۹۸
دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *