همکار گرامی

ما در حال تکمیل پایگاه داده‌ای از کارنامه‌ی هنری دست‌اندرکاران حرفه‌ای سینمای مستند هستیم تا بتوانیم راه آشنایی و ارتباط فعالان سینمای مستند با یکدیگر و با علاقه‌مندان این سینما را تسهیل کنیم.

به همین خاطر برای اولین بار در سایت انجمن شرایطی مهیا شده تا دست‌اندرکاران رسته‌های مختلف سینمای مستند که حتی عضو انجمن مستندسازان هم نیستند‌، بتوانند رزومه و پرونده کاری خود را در این سایت منتشر کنند.

از این طریق با ایجاد یک پایگاه داده‌ی دسته‌بندی شده، فعالان و علاقمندان این سینما ‌می‌توانند بهتر و راحت‌تر با فهرستی از دست‌اندرکاران حرفه‌ای در هر رسته‌ای از سینمای مستند آشنا شده و با فرد موردنظر خود مرتبط شوند.

باعث خوشحالی و افتخار ماست که پرونده‌ی فعالیت‌های شما در سینمای مستند هم چنانچه شرایط زیر را دارید، در وب‌سایت انجمن مستندسازان منتشر شود :

۱- اگر در یکی از رسته‌های سینمای مستند اعم از فیلمبرداری، تدوین، صدابرداری، صداگذاری، تولید، اصلاح رنگ و نور و … فعال هستید.
۲- در مراحل ساخت فیلم مستند با لااقل یکی از اعضای انجمن مستندسازان هم‌کاری داشته‌اید.

چنانچه دارای شرایط بالا هستید، دو فرم زیر را به ترتیب پر کنید و در مرحله‌ی بعد مبلغ ۲۰۰ هزار تومان را بپردازید.

دبیر بخش پرونده‌های وب‌سایت، اطلاعات شما را بررسی کرده و به زودی برای انتشار آن با شما تماس خواهد گرفت.

با مهر و سپاس
هیات‌مدیره‌ی انجمن مستندسازان سینمای ایران

 

مرحله‌ی اول : آپلود عکس‌ها

    • مرحله‌ی دوم : ثبت اطلاعات

      به وب سایت انجمن مستند سازان سینمای ایران خوش آمدید

      انجمن مستندسازان سینمای ایران بزرگترین و قدیمی ترین انجمن سینمای مستند کشور، متشکل از مستندسازان سینمای ایران است که از سال ۱۳۷۶ تاسیس شده و آغاز به فعالیت نموده است .

      شبکه های اجتماعی
      نشان ها logo-samandehi