اطلاعیه‌ی حق عضویت سال ۱۳۹۸

چهارشنبه ۲۹ خرداد, ۱۳۹۸

اعضای محترم انجمن مستندسازان سینمای ایران

به اطلاع می رسانیم روند دریافت حق عضویت سالیانه که بر اساس مصوبه ی هیات مدیره ” ۱۷۰ هزار تومان ” تعیین شده است و صدور کارت عضویت انجمن مستندسازان سینمای ایران ، از امروز بیست و نهم خردادماه آغاز خواهد گردید.
به منظور تسهیل شرایط برای اعضای محترم، از این پس می توانید حق عضویت خود را به صورت اینترنتی و تنها با داشتن کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم، از طریق سایت انجمن مستندسازان به آدرس زیر پرداخت فرمایید.

لینک پرداخت حق عضویت سال ۱۳۹۸

تذکر ۱ : لطفا مشخصات خواسته شده در فرم پرداخت را به دقت وارد نمایید و رسید پرداخت را که به ایمیل شما ارسال خواهدشد، به منظور اطمینان بیشتر نزد خود محفوظ نگه دارید.

تذکر ۲ : بر اساس بند دوم ماده ۱۰ اساسنامه ی انجمن، در صورت عدم پرداخت حق عضویت تعیین شده در موعد مقرر، عضویت فرد به حالت معلق درآمده و در صورت عدم تصفیه ی بدهی مطابق بند دوم ماده ۱۱ اساسنامه پس از سه سال عضویت فرد ملغی خواهد شد .

تذکر ۳ : لازم به ذکر است با توجه به مصوبه ی هیات مدیره مبنی بر بخشیده شدن حق عضویت دو سال گذشته، اسفندماه ۱۳۹۷ اطلاعیه ی تعلیق عضویت به ۶۵ نفر از اعضای محترم که پیش از این دو سال به انجمن بدهی داشتند، ارسال گردید و برخی از این همکاران، بدهی خود را پرداخت کرده و رفع تعلیق شدند .
سایر همکاران عزیزی که این ایمیل های تعلیق را دریافت کرده اند، می توانند بدهی گذشته ی خود را به اضافه ی حق عضویت سال ۱۳۹۸ از طریق لینک زیر پرداخت نمایند تا عضویت آنها در انجمن مستندسازان به حالت عادی دربیاید و کما فی السابق امکان بهره مندی از تمامی حقوق عضویت را پیدا کنند .

لینک پرداخت بدهی

با سپاس
هیات مدیره‌ی انجمن مستنسازان سینمای ایران

اطلاعیه‌ی حق عضویت سال ۱۳۹۸
دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *