برگزاری مجمع و انتخاب بازرس جدید انجمن

دوشنبه ۲۴ فروردین, ۱۳۹۴

عصر روز دوشنبه، ۲۴ فروردین ماه، مجمع عمومی انجمن مستندسازان سینمای ایران در محل سالن نمایش خانه سینما واقع در خیابان بهار برگزار شد.

پس از حدود نیم ساعت تاخیر، با افزایش تعداد حاضران و به حد نصاب رسیدن مجمع، این نشست در ساعت ۶:۳۰ عصر آغاز شد. مجتبی میرتهماسب از سوی حاضران به عنوان مدیر جلسه انتخاب شد و هیئت مدیره انجمن شامل مجتبی میرتهماسب، ناهید رضایی، ناصر صفاریان، مهرداد زاهدیان و ابراهیم مختاری و بازرس انجمن، پژمان مظاهری­ پور برای ارائه گزارش روی صحنه حاضر شدند.

پس از خوانده شدن گزارش علکرد هیات مدیره، گزارش مالی و گزارش بازرس، به صورت جداگانه، اعضای موافق و مخالف به طرح نظر و سوال خود پرداختند و اعضای هیئت مدیره و بازرس انجمن هم توضیحاتی در این زمینه ارائه کردند. پس از خوانده شدن هر گزارش و به دنبال بحث درباره آن، رای­ گیری علنی انجام شد و هر سه گزارش به تصویب اکثریت جمع رسید.

 در مرحله بعد، افزایش مبلغ مربوط به حق حضور در جلسه هیئت­ مدیره به رای گذاشته شد و این مبلغ به میزان هر جلسه ۲۰ هزار تومان (با سقف چهار جلسه در ماه) به تصویب اکثریت حاضران رسید.

 در پایان هم نوبت به انتخاب بازرس انجمن رسید و از میان دو نامزد بازرسی، آقایان مهدی قربان­‌پور و پژمان مظاهری­ پور، آقای مهدی قربان‌­پور حائز اکثریت آرا شد و مسئولیت بازرسی انجمن مستندسازان سینمای ایران را به عهده گرفت. مجمع در ساعت ۱۱ شب به پایان رسید.

برگزاری مجمع و انتخاب بازرس جدید انجمن
دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *