گزارش دیدار گروهی بهمن ماه ۱۳۹۱

چهارشنبه ۴ بهمن, ۱۳۹۱

لوگوی انجمن مستندسازان سینمای ایران

دیدار گروهی انجمن مستند سازان ایران در تاریخ سه شنبه سوم بهمن ماه در محل خانه سینما شماره دو برگزار شد.

در این دیدار محمدرضا مقدسیان رییس هیات مدیره به تشریح ماجرای دیدار برخی از روسای صنوف با رییس جمهور و تعیین نمایندگانی برای حل مشکل خانه سینما پرداخت و توضیح داد که مراحل پی‌گیری کار اکنون به کجا رسیده است.

محمدرضا مقدسیان همچنین درباره سهمیه بلیت‌های جشنواره فجر گفت: محمدرضا عباسیان (دبیر جشنواره) که از اعضای انجمن مستندسازان است در ابتدا اعلام کرده بود سهمیه بلیت صنوف سینمایی را به خانه سینما خواهد داد اما بعداً اعلام کرد به دلیل مخالفت‌های معاونت سینمایی، سهمیه اعضای خانه سینما را به کمیته سامان‌دهی می دهد تا آن‌ها را در اختیار صنوف قرار دهند.

در این دیدار مهرداد زاهدیان از اعضای هیات مدیره انجمن به تشریح چگونگی ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی برای اعضا پرداخت و گفت که چون شرکت قبلی که با آن کار می‌کردند پیامک‌ها را تنها برای مشترکان اپراتور همراه اول ارسال می‌کرده، تصمیم گرفته شد با شرکتی کار شود که خدمات بیش‌تر و بهتری ارائه می‌دهد. او در پاسخ به برخی از دوستان مبنی بر این‌که چرا پیامک‌ها را دریافت نمی‌کنند توضیح داد که اگر کسی گوشی خود را به گونه‌ای تنظیم کرده که پیامک‌های تبلیغی را دریافت نکند، نمی‌تواند پیامک‌های مربوط به انجمن را نیز دربافت کند و نیاز به فعال‌سازی مجدد گوشی خود دارد.

در بخشی دیگر از این جلسه، زاهدیان از حضور پاره‌وقت خانم اردیبهشتی خبر داد و از همه اعضا خواست تا با ایشان همکاری لازم را داشته باشند.

ایشان همچنین درباره سایت انجمن توضیح مفصلی ارائه داد و گفت: اکنون ناصر صفاریان به عنوان سردبیر سایت جدید فعالیت می‌کند و از اعضا خواست که در صورت تمایل با وی همکاری داشته باشند. در این بخش برخی اعضا انتقادها و پیشنهاداتی درباره سایت داشتند. برخی معتقد بودند نباید سایت را وسیع دید و بهتر است به همان جنبه اطلاع‌رسانی آن اکتفا کرد. این نکته هم مطرح شد که جای خبر ساخت فیلم جدید اعضا در سایت انجمن هست یا نه. در این بخش با توجه به غایب بودن آقای صفاریان به دلیل بیماری، قرار شد در جلسه‌ای با حضور ایشان به این مسائل پاسخ داده شود.

خانم رضایی مسئول پیگیری امور مالی و دریافت حق عضویت‌ها نیز گزارشی اراده داد و این‌که با اعضا تماس گرفته شده و با اعلام یک شماره کارت از آنها خواسته شده که حق عضویت خود را پرداخت کنند. در این قسمت بحث‌های مفصلی صورت گرفت و پیشنهاد اکثریت حضار، برخورد شدیدتر با افرادی بود که حق عضویت خود را پرداخت نمی‌کنند.

گزارش دیدار گروهی بهمن ماه ۱۳۹۱
دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *