نسخه آنلاین فیلم مستند «شش قرن و شش سال»

شنبه ۷ آذر, ۱۳۹۴

نسخه اینترنتی فیلم مستند شش قرن و شش سال به کارگردانی و تهیه‌کنندگی  مجتبا میرتهماسب  از اول آذرماه بر روی سایت IMVBox.com منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان خارج از ایران قرار گرفت.
پیش از این، گروه سینماهای هنر و تجربه این فیلم را به مدت پنج ماه (مهرماه تا اسفندماه ۱۳۹۳) در تهران و چند شهرستان دیگر اکران کرده بود که با استقبال تماشاگران همراه بود. دی‌وی‌دی فیلم نیز از مهرماه امسال از طریق مرکز موسیقی بتهوون برای عرضه در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است و از این طریق مخاطبان داخل ایران نیز امکان دیدن فیلم را داشته‌اند.
IMVBox.com مرجع قانونی پخش فیلم ایرانی در دنیای آنلاین است که طبق قرارداد قانونی با فلیمسازها و پخش‌کننده‌های ایرانی عمل می‌کند و حافظ منافع معنوی و مادی آنان است. بانوی گل سرخ، صدای دوم، ساز مخالف و رودخانه هنوز ماهی دارد چهار فیلم مستند دیگر از مجتبا میرتهماسب هستند که پیش از شش قرن و شش سال در این سایت عرضه شده‌اند.
علاقه‌مندان دیدن این فیلم در خارج از ایران می‌توانند فیلم را با کیفیت مناسب و با زیرنویس انگلیسی در این نشانی تماشا کنند.
فیلم مستند شش قرن و شش سال تاکنون “جایزه بهترین فیلم مستند” از ششمین جشنواره فیلم‌های ایرانی لندن، “جایزه بهترین موسیقی” از جشنواره بین‌المللی باستان‌شناسی (TAC)، یوجین – آمریکا، دریافت ۳ جایزه “بهترین فیلم هیئت داوری نتپک” (شبکه ارتقای سینمای آسیا)؛ جایزه “بهترین فیلم بخش بین‌الملل عمر خیام” و جایزه “بهترین فیلم هیئت‌داوران استادان دانشگاه” از نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم-های علمی، اهواز، نامزد دریافت تندیس “بهترین فیلم” و دریافت تندیس جشنواره و دریافت دیپلم افتخار “بهترین پژوهش” از هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت؛ نامزد دریافت ۳ جایزه “بهترین فیلم مستند”، “بهترین کارگردانی”، “بهترین پژوهش” و دریافت “دیپلم افتخار بهترین صدا” از شانزدهمین جشن بزرگ سینمای ایران، خانه سینما، “جایزه ویژه هیئت‌داوران بخش مستند” از سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را دریافت کرده است.

نسخه آنلاین فیلم مستند «شش قرن و شش سال»
دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *