«من می‌خوام شاه بشم» برنده بهترین فیلم جشنواره چاگرین

دوشنبه ۲۰ مهر, ۱۳۹۴

مستند «من می‌خوام شاه بشم» به کارگردانی مهدی گنجی (از اعضای انجمن مستندسازان) جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم مستند چاگرین آمریکا را به دست آورد.
اختتامیه این جشنواره در شهر چاگرین فالز ایالت اوهایو آمریکا برگزار شد. این جشنواره تخصصی فیلم مستند از ۱۵ مهرماه تا ۲۰ مهرماه ۱۳۹۴ در شهر چاگرین فالز ایالت اوهایو برگزار شد.
من می‌خوام شاه بشم در مسابقه بین الملل این جشنواره با فیلمهای دیگری از سراسر دنیا به رقابت پرداخت.
مهدی گنجی کارگردان این فیلم نیز برای معرفی فیلم در این جشنواره حضور داشت.
این فیلم هم اکنون در گروه هنر و تجربه در حال اکران است. فیلم مستند ۷۰ دقیقه‌ای «من می‌خوام شاه بشم» مستندی درباره «عباس برزگر» است که با کمک خانواده‌اش از توریست‌های خارجی در دهکده‌ی گردشگری‌اش پذیرایی می‌کند و آن‌ها را به دیدن عشایر می‌برد؛ اما او یک رویای بزرگ در سر دارد…
این مستند ضمن کسب جایزه بهترین کارگردانی فیلم مستند از سی و سومین جشنواره فیلم فجر و جایزه ویژه هیات داوران در جشنواره فیلم مستند فلاهرتیانای روسیه تا کنون در جشنواره‌های معتبر آمستردام (ایدفا)، مونیخ آلمان، می‌لنیوم بلژیک، پلنت داکس لهستان، سیلور داکس آمریکا، زوریخ و دی‌ام زد کره جنوبی به نمایش در آمده و کاندید دریافت جایزه شبکه تی آر تی ترکیه بوده است.
از دیگر عوامل تولید این فیلم می‌توان به سحر رضوی (تهیه‌کننده)، اسماعیل منصف (تدوینگر)، حسن مهدوی و رضا گدازگر (صداگذار)، امین بهروز‌زاده و شعیب کمین‌پور (آهنگساز)، علی باقری (عکاس و طراح پوس‌تر) و پویان شعله ور (کالریست) اشاره کرد.
«من می‌خوام شاه بشم» برنده بهترین فیلم جشنواره چاگرین
دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *