رونمایی از سایت جدید انجمن مستندسازان

سه شنبه ۲۸ خرداد, ۱۳۹۸

مراسم رونمایی از سایت جدید انجمن مستندسازان

سایت جدید انجمن مستندسازان سینمای ایران با طرح و رویکردی جامع در حوزه‌ی سینمای مستند، طی مراسمی با حضور برخی از مستندسازان رونمایی شد و از ۲۸ خردادماه ۱۳۹۸ رسما آغاز به کار نمود.

در این مراسم میلاد خالقی منش دبیر انجمن مستندسازان ضمن اشاره به اهمیت و اعتبار بالای سایت انجمن مستندسازان به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین انجمن سینمای مستند کشور به واسطه‌ی سالها فعالیت و تولید محتوا در این حوزه اظهار داشت:

سایت جدید انجمن مستندسازان به آدرس irandocfilm.org پایگاه داده‌ی بزرگی از اطلاعات، بیوگرافی و فیلموگرافی مستندسازان کشور و فیلمهایشان خواهد شد.

او افزود : علاقه مندان به شناخت و ارتباط با سینمای مستند و مستندسازان ایران در داخل و خارج از کشور می‌توانند از این طریق در دو بخش فارسی و انگلیسی سایت، با فیلم ها و مستندسازان موردعلاقه ی خود آشنا شده و ارتباط پیدا کنند .

مراسم رونمایی از سایت انجمن مستندسازان

از دیگر بخش های جدید این سایت تالاری برای بحث و گفتگوی مستقیم میان مستندسازان و علاقه مندان فیلم مستند در حوزه های مختلف سینمای مستند است.
تولید محتوا در حوزه‌ی سینمای مستند اعم از اخبار، پادکست،نقدها، مقالات آموزشی و پژوهش های مستند و به طور کلی هر آنچه که در جهان گسترده ی سینمای مستند قرار دارد در حوزه ی رویکرد جدید هیئت تحریریه‌ی سایت انجمن مستندسازان سینمای ایران قرار می گیرد که در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

مراسم رونمایی از سایت انجمن مستندسازان

در پایان این دیدار که در سالن نمایش کافه آپ آرت مان برگزار شد، پس از توضیح جامع بخش های مختلف سایت توسط آقای خالقی منش به حاضرین، هیات مدیره ی انجمن مستندسازان پاسخگوی مسائل و پیشنهادات مستندسازان حاضر در جلسه درباره ی نحوه‌ی فعالیت سایت و همچنین روند برگزاری مجمع عمومی انجمن مستندسازان که تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد، بودند.

هیات مدیره‌ی انجمن مستندسازان

گفتنی‌ست سایت جدید در آدرس IRANDOCFILM.ORG قابل دسترسی ست.

رونمایی از سایت جدید انجمن مستندسازان
دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *