جایزه‌ام را به مستندسازان ایران و انجمن مستندسازان تقدیم می‌کنم

جمعه ۲۷ دی, ۱۳۹۲

هفتمین جشن انجمن منتقدان سینمای ایران و سومین جشنواره مطبوعات سینمایی در حالی برگزار شد که در کنار معرفی برگزیدگان سینمای ایران، منتقدان و اهالی رسانه نیز تقدیر شدند. در این مراسم که عصر چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه در تالار ایوان شمس برگزار شد، تندیس انجمن منتقدان و لوح سپاس به امیر حسین ثنائی مدیر و سردبیر رای بن مستند اهدا شد.

ثنائی پس از دریافت این جایزه که توسط توسط مسعود فروتن، پروین صفری و مجتبا میرتهماسب اهدا شد، ضمن قدردانی از هیات داوران و انجمن منتقدان برای انتخاب یک سایت تخصصی سینمای مستند، گفت: «در سال‌های اخیر مستندسازان ما فشارهای بسیاری را متحمل شدند و شرایط سختی را پشت سر گذاشتند، اگر مستندسازان ما نبودند، شاید رای بن مستند هم نبود. با احترام فروان جایزه‌ام را به مستندسازان سینمای مستند ایران و انجمن مستندسازان خانه سینما که این سال‌ها را تاب آوردند تقدیم می‌کن».

در متن لوح سپاس انجمن منتقدان و نویسندگان خانه سینما آمده است:

«اهتمام شما در تاسیس رسانه‌ای مستقل برای رواج و رونق سینمای مستند شایسته قدردانی است. انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، تلاش شما را ارج می‌نهد و امیدوار است در مسیر خدمت به سینمای شرافتمند و تاثیرگذار مستند، موفق و مستدام باشید».

سایت رای بن مستند- ۲۷ دی ۱۳۹۲

جایزه‌ام را به مستندسازان ایران و انجمن مستندسازان تقدیم می‌کنم
دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *