«با خدا می‌رقصم» بهترین مستند جشنواره کالاگاری

جمعه ۲۵ دی, ۱۳۹۴

مستند نیمه بلند «با خدا می‌رقصم» به کارگردانی هوشنگ میرزایی (از اعضای انجمن مستندسازان) بهترین مستند بالای ۳۰ دقیقه جشنواره کالاگاری کانادا شد.
مستند نیمه بلند «با خدا می‌رقصم» به کارگردانی هوشنگ میرزایی موفق به دریافت جایزه بهترین مستند بالای ۳۰ دقیقه پانزدهمین جشنواره بین المللی کالاگاری کشور کاندا شد.
این مستند روایتگر زندگی پیرمرد نابینای پاوه ای است که نمی‌بیند اما خیاطی می‌کند و از راه خیاطی امرار معاش می‌کند او با وجود این که نمی‌بیند سوزن نخ می‌کند و پارچه را برش می‌دهد و از راه درآمد خیاطی توانسته که یک باغ زیبا بخرد و در باغ برای خوشحالی همسرش می‌رقصد و با امید و روحیه طنزی که دارد بر ناتوانی جسمی‌اش غلبه می‌کند.
جشنواره بین‌المللی کالاگاری که توسط بنیاد کالاگاری اسکوپ در شهر کالاگاری کانادا برگزار می‌شود از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده و در پنج بخش داستانی، مستند، انیمیشن، فیلم‌های آموزشی و پرفورمن فیلم‌های با موضوع معلولیت یا فیلم‌هایی که یکی از عوامل اصلی آن دچار معلولیت باشد را به رقابت می‌گزارد.
پانزدهمین دوره این جشنواره از ۱۶ تا ۱۹ مارس ۲۰۱۶ در شهر کالاگاری کانادا برگزار خواهد شد. گفتنی است هوشنگ میرزایی پیش از این با مستند کوتاه «روناک» موفق به دریافت لوح تقدیر در بخش مستندها ۱۰ تا ۳۰ دقیقه نهمین دوره این جشنواره در سال ۲۰۱۰ شده بود.
عوامل این مستند عبارت‌اند از: نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: هوشنگ میرزایی، فیلمبردار: مجید قربانی فر، صدابردار: جعفر خوشخو، تدوین و صداگذاری: هوشنگ میرزایی.

در پی اهدا این جایزه به آقای هوشنگ میرزایی، هیئت مدیره انجمن مستندسازان این موفقیت را به ایشان تبریک می‌گوید.

«با خدا می‌رقصم» بهترین مستند جشنواره کالاگاری
دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *