دیدار اعضای هیئت مدیره با نماینده شبکه مستند اروپا

یکشنبه ۲۹ آذر, ۱۳۹۴

در جلسه اعضای هیئت مدیره با آقای Ove Rishøj Jensen نماینده شبکه مستند اروپا (EDN) که در طول برگزاری جشنواره سینما حقیقت در تهران حضور داشت، درباره امکان عضویت اعضای انجمن مستندسازان در این شبکه و اطلاعات و امکاناتی که این نهاد در اختیار اعضای خود قرار می‌دهد گفتگو شد که به اختصار می‌توان به مشاوره در مراحل تولید و همچنین اطلاع‌رسانی درباره نحوه راهیابی فیلم‌های مستند به بازارهای بین‌المللی و تأمین فاندهای بین‌المللی اشاره کرد.

در این جلسه درباره امکان تکرار دو کارگاه برگزار شده EDN در سال‌های ۹۳ و ۹۴ برای اعضای انجمن و برگزاری کارگاه‌های تازه نیز گفتگو شد.

در پایان هیئت مدیره امکان همکاری سایت انجمن با سایت EDN برای اطلاع‌رسانی درباره موضوعاتی نظیر فاندها و جشنواره‌ها را مطرح نمود و آقای Jensen پیشنهاد کرد امکان برگزاری جلسات نمایش آثار شاخص سینمای مستند اروپا و حضور مجازی کارگردانان در این جلسات با همکاری انجمن بررسی شود.
گفتنی است اعضایی که برای عضویت در EDN اقدام کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به این آدرس، از امکانات و اطلاعاتی که با عضویت در این شبکه در اختیارشان قرار می‌گیرد مطلع شوند.
www.edn.dk/edn/join-edn/what-do-i-get

دیدار اعضای هیئت مدیره با نماینده شبکه مستند اروپا
دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *