“حرفه: مستندساز” در جشنواره Proche-Orient

جمعه ۶ آذر, ۱۳۹۴

فیلم مستند حرفه: مستندساز در ادامه حضورهای بین‌المللی‌اش در جشنواره Proche-Orient حضور دارد. این جشنواره طی روزهای ۲۰ تا ۲۹ نوامبر در شهر پاریس برگزار می‌شود.
این فیلم پیش از این توانست جایزه تیم هترینگتون را از جشنواره شفیلد انگلستان، دیپلم افتخار از جشنواره آسیاتیکا در رم، جایزه تماشاگران از جشنواره فیلم زنان قاهره، جایزه ویژه هیات داوران در جشنواره فیلم زنان بمبئی و جایزه بهترین فیلم مستند از جشنواره فیلم‌های ایرانی لندن را از آن خود کند.

از دیگر حضورهای بین‌المللی این فیلم می‌توان به حضور و نمایش در پنجاه و نهمین دوره جشنواره والادولید اسپانیا و بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره فیلم جیلاوا در جمهوری چک، بیست و یکمین جشنواره گلدن بال ترکیه و بخش نگاه زنان جشنواره بین المللی فیلم مستند آمستردام (ایدفا) در سال ۲۰۱۴ اشاره کرد.
حرفه: مستندساز مستند بلند ۸۰ دقیقه‌ای است که توسط ۷ مستندساز زن ایرانی ساخته شده است. آن‌ها در این فیلم با رویکردی خودبیانگر از چالش‌ها و مشکلاتشان در مواجهه با زندگی حرفه‌ای و شخصیشان حرف می‌زنند.
برخی از عوامل این مستند عبارتند از: نویسنده و کارگردان: شیرین برق نورد، فیروزه خسروانی، فرحناز شریفی، مینا کشاورز، سحر سلحشور و ناهید رضایی، مدیر تصویربرداری: محمدرضا جهان پناه، تدوین: شیرین برق نورد، فرحناز شریفی، سپیده ابطحی، آرین مهدی‌زاده و ناهید رضایی، صداگذار: مانی هاشمیان.

+ منبع: رای بن مستند

“حرفه: مستندساز” در جشنواره Proche-Orient
دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *